Veelgestelde vragen

Ja, online shoppen bij Intro Fashionstore is zeker veilig. Wij bieden jou een veilige en betrouwbare website waar je op verschillende manieren kan betalen. Bevallen de artikelen jou niet of is de maat anders dan verwacht? Ook dan kan je op een veilige manier je artikelen retourneren.

Heb je een probleem met je bestelling? Heb je een foute maat geselecteerd of wil je je bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via de chat, via mail webshop@intro-fashionstore.be of telefonisch 02/532.00.29 (van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u). Indien jouw bestelling nog niet vertrokken is, zullen we jou zo goed mogelijk proberen helpen.

Wanneer je online bestelt voor een bedrag minder dan 65 euro, zullen er verzendkosten gerekend worden. Deze bedragen 4,95 euro voor Belgische klanten. Klanten uit Nederland betalen altijd 6,95 euro verzendkosten. Retourzendingen moeten steeds betaald worden door de klant.

Alle maten en producten die je online terug vindt, zijn beschikbaar en klaar om door jou gekocht te worden. Enkel in het geval van een uitzonderlijke stockfout, kan het zijn dat het product toch niet meer voorradig is. Indien dit het geval is, brengen we jou hier uiteraard zo snel mogelijk van op de hoogte.

Wil je je artikelen liever eerst eens passen in de winkel, maar wil je er zeker van zijn dat de artikelen nog niet verkocht zijn? Dan kan je ook je favoriete jurk, blouse of trui aan kant laten leggen in één van onze winkels. Kies dan voor de optie reservatie in de winkel.

Online kan je van dezelfde voordelen genieten als in de winkel. Jouw account online en offline zijn met elkaar verbonden. Dit betekent dat je gespaarde punten zowel in de winkel als online hetzelfde zijn, zo kan je gewoon verder sparen.

Je kan een bestelling plaatsen zonder je in te loggen. Kies dan voor doorgaan zonder registeren. We hebben dan enkel nog wat gegevens van je nodig om je bestelling te kunnen verzenden, maar je gegevens worden niet opgeslagen in onze database. 

Na het plaatsen van je bestelling, krijg je van ons een bevestiging via mail. In die e-mail vind je alle gegevens over je aankoop terug. Indien je een uur na het plaatsen van je bestelling nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, raden we je aan om je map met ongewenste mail (of spam) te bekijken. Vind je hier ook geen bevestigingsmail terug? Geef ons dan zeker een seintje via de chat, webshop@intro-fashionstore.be of telefonisch 02/532.00.29 (van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u).

Telefonisch is het niet mogelijk om een bestelling te plaatsen. Indien je problemen ondervindt bij het plaatsen van je bestelling op de website, helpen we je uiteraard graag telefonisch verder.

Bij bestellingen vanaf 65 euro betaal je geen verzendkosten. Bedraagt je bestelling minder dan 65 euro dan betaal je 4,95 euro verzendkosten. Klanten uit Nederland betalen steeds 6,95 euro. Retour zendingen zijn steeds ten koste van de klant. Indien je je bestelling komt afhalen in 1 van de winkels, hoef je ook geen verzendkosten te betalen.

Het is zeker geen probleem om je artikelen af te halen in de winkel. Je volgt dan hetzelfde bestelproces, maar je kiest dan voor afhaling in de winkel in plaats van levering op adres. Op die manier kan je verzendkosten vermijden.

Bestellen vanuit het buitenland is geen enkel probleem. De prijzen van de kledij blijven hetzelfde, enkel de verzendkosten zullen verschillen. Nederlanders betalen standaard 6,95 euro.